پنجشنبه 30 شهريور 1396   16:45:36
 
چهارشنبه 25 تير 1393
درباره پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران
 
ایجاد و راه اندازی سایت ها و پایگاه های اطلاع رسانی و حضور در شبکه گسترده جهانی یکی از ابزارهای مهم در پیشبرد اهداف روابط عمومی است تا از آن طریق بتواند به راحتی با مخاطبان خود در اقصی نقاط کشور و جهان ارتباط برقرار کند.  
روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران نیز در این راستا با انجام برنامه ریزی های مدون در دوم آذرماه سال 1387، پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران (NIOC) را به عنوان مرجع رسمی انتشار اخبار و رویدادهای حوزه نفت با هویتی دولتی ایجاد کرد.   
این پایگاه خبری هم اکنون به عنوان یکی از پرمخاطب ترین و قابل اعتمادترین پایگاه های اینترنتی حوزه نفت با ارائه اخبار و گزارش های به روز، انتشار مقالات تخصصی و بولتن روزانه، گزارش های تصویری و فیلم های ویدیویی در قالب نفت سیما، نقش مهمی در رفع نیازهای مخاطبان به کسب اطلاعات دقیق از تحولات مهم حوزه نفت در سطوح ملی و بین المللی را ایفا می کند.
انتشار ویژه نامه های الکترونیکی مناسبتی، برگردان اخبار مهم حوزه بین الملل در قالب بولتن های ویژه اخبار محرمانه و مشارکت در برگزاری همایش ها و پوشش خبری و تبلیغی آنها از دیگر مواردی است که از طریق پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران در راستای پاسخگویی به نیاز رسانه های مکتوب، دیداری، شنیداری و حتی مدیران مجموعه صنعت نفت انجام می شود.
 
اهداف پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران


  1. آگاهی رسانی عمومی و ارائه اطلاعات صریح و دقیق از تحولات حوزه نفت به منظور رفع نیاز مخاطبان
  2. شناسایی اولویت ها، اثربخشی پیام ها، سازماندهی، پردازش و اشاعه سیستمی اطلاعات در گستره صنعت نفت
  3. اطلاع رسانی دقیق ازعملکرد و سپهر آینده توسعه و پیشرفت در شرکت ملی نفت ایران به ویژه در حوزه بالادستی
  4. تلاش برای شفاف سازی و ابهام زدایی از اخبار و گزارش های منتشر شده در سایر رسانه ها
  5. بهبود فضای فکری رسانه ها و شکل گیری دقیق تر افکار عمومی نسبت به نحوه فعالیت شرکت ملی نفت ایران 
  6. پکپارچه سازی فرآیند اطلاع رسانی در سطح نیازسنجی
  7. تمرکز بر اطلاع رسانی شفاف در گستره شرکت ملی نفت ایران، مدیریت ها و شرکت های تابعه
  8. تسهیل امکان دسترسی مخاطبان -رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری- به اخبار و رویدادهای حوزه نفت
  9. ارتقای سطح کمی و کیفی نشریات الکترونیکی و چاپی
  10. گردآوری و انتشار اطلاعات تخصصی دسته بندی شده متناسب با سلیقه و گرایش مخاطبان
  11. تولید، گردآوری و انتشار تصاویر و فیلم های خبری
  12. معرفی تازه های نشر شرکت های تابعه و شرکت ها و موسسات مرتبط با شرکت ملی نفت ایران
 
اصول حرفه ای پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران


  1. استفاده از نیروی انسانی حرفه ای و متخصص در بخش، ارتباطات، انتشارات و اطلاع رسانی
  2. توسعه دامنه شفافیت اطلاعاتی در سازمان به منظور جلوگیری از هر نوع شایعه پراکنی و تحریف اخبار
  3. ایجاد یکپارچگی فکری در هر یک از زیربخش ها و ساختارهای پیوسته روابط عمومی ها
  4. توجه به مسایل اطلاعاتی و ارتباطی در فضای تجارت جهانی انرژی
  5. همکاری و تعامل با اصحاب رسانه های جمعی
  6. انجام فعالیت حرفه ای مستقل در چارچوب منافع ملی
  7. همکاری با روابط عمومی های شرکت ها و مدیریت های تابعه
  8. رعایت اصل امانتداری و اخلاق مداری در انتشار اخبار
 
پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران
 
صاحب امتیاز:
شرکت ملی نفت ایران

مدیر مسئول: روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران


تحریریه:  

-         
رضا میر محرابی


-     فروغ گشتاسبی


-          سید محمد میزرا محمدزاده

-          مینا کرمی
 -    شهرزاد سرفلاح (بخش انگلیسی)
عکاس: - مجتبی محسنی
           - حمیدرضا نوروزی
بخش فنی: فاطمه رحیمی، لاله محمدی




 
 
تعداد بازديد اين صفحه: 34574
  مقاله   گزارش   گفت‌وگو   یادداشت
 


 

خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (niocguest)


مجری سایت : شرکت سیگما