پنجشنبه 28 خرداد 1388
 
امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات
تاریخچه
تیرماه سال 1388 سرآغازی برای فعالیت اجرایی این واحد ستادی در دو بخش ارزیابی عملکرد مدیران و بررسی و پاسخگویی به شکایات همکاران و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی به حساب می آید.به منظور نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین موضوعه، مصوبات هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران و دستورالعمل های مربوط در شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابع آن و ارتقای سطح پاسخگویی به شکایت ها و اعلامات اشخاص حقیقی و حقوقی از شرکت های یاد شده، واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی نفت ایران تاسیس و زیر نظر مدیرعامل شرکت متبوع انجام وظیفه می کند.
فعالیت ها و اهداف
  • نظارت و بازررسی بر عملکرد شرکت ها به منظور حصول اطمینان از حسن جریان امور و تدوین شاخص ها برای ارزیابی عملکرد آن ها
  • تجریه و تحلیل مشکلات و موانع و ارائه راه حل های خلاقانه
  • هماهنگی و همکاری با مراجع، نهادها و سازمان های نظارتی در راستای انجام بهینه ماموریت های محول
  • تبیین ساز و کارهای نظارتی معطوف به تعامل سازنده با مدیران شرکت های ذی ربط به منظور دستیابی به همسویی و هم افزایی لازم در راستای اجرای به موقع برنامه های از پیش تعیین شده
  • تجزیه و تحلیل و بازنگری قوانین، مقررات و ظوابط اجرایی مورد عمل
  • سیاست گذاری به منظور کاهش عوامل مربوط به بروز نارضایتی از طریق مستند سازی و طبقه بندی شکایت های واصله
  • اهتمام در راستای بهبود استانداردهای ارائه خدمات به منظور افزایش میزان رضایت مندی
  • تلاش برای ارتقای سطح پاسخگویی به اشخاص حقیقی و حقوقی

ارتباط با بازرسی و پاسخگویی به شکایات

آدرس :خیابان حافظ نرسیده به تقاطع طالقانی نبش خیابان رودسر مرکزی چهارم
تلفن : ۸۸۹۱۴۷۸۵
نمابر:88914786



نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
مقاله گزارش گفت و گو یادداشت
تعداد بازديد اين صفحه: 8393