دوشنبه 28 بهمن 1398   19:39:33
19:311398/5/16
با صدور دستورالعمل از سوی مسعود کرباسیان
اولویت‎های اطلاع‎رسانی شرکت ملی نفت ایران تشریح شد

معاون وزیر نفت و مدير عامل شركت ملي نفت ايران همزمان با روز خبرنگار، ضمن تکریم اصحاب رسانه و همه دست اندرکاران حوزه اطلاع رسانی و خبر، در دستورالعملی به روساي روابط عمومي شركت هاي تابعه ملی نفت ایران، اولویت های کاری حوزه روابط عمومی را تشریح و خواستار اهتمام جدی برای عمل به آن ها در جهت توسعه سازمانی و اجتماعی شد.


به گزارش خبرنگار NIOC، در دستورالعمل مسعود کرباسیان آمده است:«ضمن تبريك 17 مرداد، روز خبرنگار به همه دست اندركاران حوزه اطلاع رساني، آگاهي بخشي و خبر، لازم است همه روساي روابط عمومي شركت هاي تابعه شركت ملي نفت ايران، ضمن تبعيت، هماهنگي و همكاري حداكثري با روابط عمومي ستاد شركت، موارد مشروحه زير را نيز در حوزه هاي كاري خود مد نظر قرار داده و براي انجام آن اهتمام جدي به عمل آورند.

1-  تبعيت و هماهنگي كامل با روابط عمومي ستاد شركت ملي نفت ايران به منظور ايجاد شبكه ارتباطي و اطلاع رساني موثر با مخاطبان شركت در همه سطوح

2- اطلاع يابي، پيش بيني، تحليل و ارائه پيشنهادات عملي به مديريت شرکت و روابط عمومي ستاد براي اطلاع رساني موثر و به موقع در سطح شركت و جامعه

3- تحرك و پويايي لازم براي انعكاس عملكرد شركت به عموم مردم و ايجاد پشتوانه اجتماعي

4- برنامه ريزي مناسب براي ديدار خبرنگاران، اصحاب رسانه، نمايندگان مجلس، دانشجويان و ساير افراد گروه هاي موثر جامعه از پروژه ها و عمليات توسعه و توليد شركت براي تشريح عملكرد عظيم شركت در شرايط خطير كنوني

5- ايجاد تعامل مناسب با رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي و گروهي

6- حضور پررنگ در همه بخش هاي شركت به عنوان يك مديريت همراه، داراي ايده و خلاقيت و بازوي اصلي

7- انعكاس پيشرفت هاي مرتبط در راستاي اقتصاد مقاومتي و تامين كالاهاي مورد نياز با تكيه بر توان ايراني، از طريق كليه امكانات رسانه اي، خبري و اجتماعي

8- ايجاد روحيه اميد و افزايش انگيزه سازماني با فعاليت‎هاي گسترده فرهنگي و اجتماعي در شركت

9- استفاده حداكثري از امكانات و توان شركت براي بهبود و توسعه روابط درون سازماني

10- تدوين برنامه هاي استراتژيک روابط عمومي و بازتعريف فرآيندهاي كاري براي رشد، توسعه و تحول جدي مطابق با تغييرات سريع ارتباطات بين المللی.»
                                                                  
2/27133




کلمات کليدي
مسعود کرباسیان، روابط عمومی، اطلاع رسانی، روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، روز خبرنگار
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
اخبار مرتبط
پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مناسبت ولادت حضرت فاطمه و روز زن
گفتمان سازمان با محیط بیرونی از مسیر روابط عمومی‎ها باید تقویت شود
نوآوری و خلاقیت سرلوحه تولیدات رسانه‎ای روابط عمومی‎ها باشد
  • 1398/10/10 سه‌شنبه نوآوری و خلاقیت سرلوحه تولیدات رسانه‎ای روابط عمومی‎ها باشد
    معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اهمیت توجه به نوآوری و خلاقیت در تولیدات رسانه‎ای روابط عمومی‎ها، اظهار کرد: روابط عمومی ها باید در راستای تحقق اهداف خود به ایجاد موقعیت برای هم افزایی، دانش فنی خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و در راستای تولیدات رسانه ای همکاری لازم را داشته باشند.
نظرات
متن
موارد زير اختياري مي باشد
نام
سن
پست الكترونيك
شهر
كشور
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید